Internetový přístup k úkolům pro dvojice Les. Pro operační systémy Win 7,8,10, Android a Apple iOS s podporou vícenásobného současného dotyku pro maximální spolupráci a soutěžení více dětí nebo rodičů s dětmi při plnění úkolů.
Návrh zařazení do integrovaných bloků:
Programem děti provází:
Úkoly na postřeh a orientaci mohou rozšířit interaktivní činnosti programu Les o zajímavé soutěže dvojic nebo i trojic, ale je možné je využít i samostatně. Interaktivní plocha je rozdělená na dvě nebo tři části pro současnou činnost dvou, tří dětí nebo i rodiče s dítětem. Průvodcem je opět veverka. Až po splnění úkolu obou případně všech tří hráčů zahraje fanfára a veverka přiběhne vždy k tomu, který byl šikovnější a úkol splnil dříve.
Hry pro dvojice nebo trojice na postřeh a orientaci:
- Sestavování obrazu: Plocha je rozdělená na dvě části. Hráči si vyberou modré nebo červené pole. Veverka jim ukáže složený obraz lesa. Doba, po kterou si mohou obraz prohlédnout, je daná mírou zvolené obtížnosti v navigační liště. Jakmile veverka dílky obrazů otočí a pomíchá, hráči se snaží jejich přesunováním každý svůj obraz co nejdříve složit. Kdo to dokáže dřív, k tomu přiběhne veverka.
- Léčíme stromy: Plocha je rozdělená na dvě části. Hráči si vyberou strom s datlem vpravo nebo vlevo. Z kmenů stromů „vykukují“ larvy a pohybují se po nich brouci tesaříci. Hráč pohybuje svým datlem tak, aby zobákem vytesával larvy z kmenů a sezobal všechny tesaříky. Kdo vyléčí svůj strom dřív, k tomu přiběhne veverka. Vyšší stupně obtížnosti v navigační liště zrychlují pohyb brouků po kmenu a zkracují dobu, po kterou z něho larvy „vykukují“.
- Dvojice listů stejných tvarů: Plocha je rozdělená na tři části. Hráči si vyberou modré, žluté nebo červené pole. Veverka jim ukáže v každém poli dvojice listů stejných tvarů. Doba, po kterou si mohou dvojice listů prohlédnout, je daná mírou zvolené obtížnosti v navigační liště. Jakmile veverka obrázky pomíchá, hráči se snaží přesunováním listů ve svém poli dvojice zase co nejdříve sestavit. Kdo to dokáže dřív, k tomu veverka přiběhne. V prvních dvou obtížnostech se listy míchají pouze v pravém sloupci každého pole, v nejvyšší obtížnosti se obrázky promíchávají v obou sloupcích.
- Šišky pro veverku: Plocha je rozdělená na dvě části. Hráči si vyberou hnědý nebo modrý košík a přesunují do něj pro veverku padající šišky. Kdo dřív dokáže nasbírat deset šišek, k tomu přiběhne veverka. Zvolená obtížnost v navigační liště určuje rychlost, s jakou šišky padají.
- Pexeso s obrázky: Plocha je rozdělená na dvě části. Hráči si vyberou modré nebo žluté pole a snaží se pexeso ve svém poli co nejdříve vyřešit. Kdo to dokáže dřív, k tomu přiběhne veverka.
Vzdělávací záměr programu:
- obohatit vzdělávání dítěte v oblasti ICT hravými činnostmi, které dětem přináší VEVERKA
- hravou formou motivovat dítě k naplňování dílčích vzdělávacích cílů, konkretizovaných očekávaných výstupů a rámcových cílů RVP PV a tím směřovat k vytváření základů klíčových kompetencí
- probudit zájem dítěte o citlivé vnímání přírody v lese
- posílit komunikaci mezi rodiči a školou zapojením rodičů do úkolů v interaktivním programu se svým dítětem
Doplňující pomůcky:
- interaktivní program Les
- tematický obraz A1 Les
- tematické obrázky s vymalovánkou Les - stromy
Operační systém:
- Win 7, 8, 10
- Android 7 a vyšší
- iOS 11 a vyšší
Program podporuje vícenásobný současný dotyk pro maximální spolupráci více dětí nebo rodičů s dětmi při plnění úkolů. Váš interaktivní přístroj musí ale tento multidotyk podporovat, obecně to je například interaktivní displej MultiBoard, dotykový monitor nebo některé novější typy tabulí a projektorů. Starší interaktivní tabule nebo projektory bez multidotyku hry pro dvojice nebudou moci využít.
Pro operační systémy Win 7,8,10, Android a Apple iOS. Nelze použít pro staré nepodporované systémy XP a Vista.
Doporučujeme používat výhradně prohlížeč Google Chrome pro všechny operační systémy. Pokud nemáte Chrome instalovaný, můžete ho do Vašeho interaktivního přístroje stáhnout a instalovat zde.
Program neinstalujete, ale přímo k němu přistupujete přes internet v aplikaci Moje iŠkolička. Zde najdete další různé informace o iŠkoličce včetně Licenčních podmínek, technických požadavků a další.
Jakmile odešlete objednávku, v co nejkratší době zpravidla následující den Vám program zpřístupníme. Najdete ho po přihlášení v aplikaci Moje iŠkolička.
Můžete vložit do košíku a objednat položku reprezentující celou kategorii se všemi hrami pro dvojice za zvýhodněnou celkovou cenu.